basinci- Benim eşimin kuzeni doğum yapmıştı, bebek yola girdikten sonra ters dönüp yoldan çıkmıştı. 40. Haftada olduğu için tekrar yola girmesini beklemeden sezeryene alınmıştı. Fakat yine korkulacak bir şey yok, bir şekilde doğuyorlar 🙈 bu durumda da korkmayın, çok düşünmeyin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼🙏🏼❤️❤️