TugbaZmn Kızlar normalde tiroidim yüksekti değer 0.90 ile 4.2 olması gerekirken 6’idi doktor kontrolünde ilaç kullanıyordum 1 aydır tekrar kan verdim pazartesi sonuç çıkmış doktora henüz gitmedim bu sefer çıkan sonuçtan hiç bir şey anlamadım 🤔
Bimiyendis TugbaZmn 10dan küçük olması lazım, size 0.1 gayet normal, diğerleri de normalse sorun yok demektir, geçmiş olsun.