Merhabalar bu durum başına gelen varmı ne olabilir sormak istedim. Tam olarak nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama sol bacağımla kasık arasında kalan kısımda baya kalın bi damar şişliği var balon gibi olmuş bazen ağrıyorda bastırınca. Doktoruma sormayı her seferinde unutuyorum çıktıktan sonra aklıma geliyor şuan ağrıyınca burdan sormak istedim bir sonraki kontrolde doktorada sorucam hatırlatma kurucam en son çare🙃