Erken doğum riskim 29. Hafta da başladı ve bugün itibari ile artık 34. Haftaya girmiş bulunuyoruz çoook şükür . 38. Hafta da planlı sezaryen olacağım Allah ın izniyle 🙏 bebeğim çok aşağı da inşallah bana bi sürpriz yapmaz da erken den gelmez 😅😅 sizin kaç gününüz kaldı kızlar nasıl gidiyor nefes alabiliyor musunuz ? 😃