Mngzli Mrhb arkadaşlar 31. Haftadayım ve şuan şiddetli diş ağrısından ağlıyorum fikri bilgisi olan varmı ne geçirir ne yapmam lazım 🙏🙏🙏☹️☹️
Nesfur41 Mngzli Net buz çok iyi geliyor hamgi taraftaysa koy yanağına bi tülbente falan sar çok iyi geliyor
Ozge4154 Mngzli bende geçen gün aynıydım öldüm karanfil koyul dişin boşluğunu kapattım buz koyarak orada beklettım ve öyle geçti bi yandanda doktora gittim hamileler için parol ve antibiyotik verdi suan şükürler olsun sıkıntı yok
Mngzli Ozge4154 parol da hiç fayda etmedi bana bugün doktora gidicem dayanılmaz bi ağrı :( Tşk ederim bilgileriniz için 🙏