cansutekgul ablam belden iğne ile oldu iki tane hemen ayaklandı ameliyattan çıkar çıkmaz hiç yatmadı gece boyu yürüdü ertesi gün tüm işini kendisi gördü
Ama bende sezeryandan korkuyorum acısından o andan değil sonradan dikişlerinden korkuyorum ve iz kalıyormuş hep en ufak üşürsen hep sızlıyomus orası sonuçta yedi kat kesiliyo ne biliyim