Geç döllenme olmuş olabilir. Artışın aslında 2 veya 3.den sonra pik yapması gerekir. 2 gün sonra bidaha kan verin. Artış 2 katı ve fazlası değilse malesef sağlıksız bir gebelik. Ama artış varsa ohh diyebilirsiniz. Bir çok kez bu kötü tecrübeyi yaşamış biri olarak söylüyorum. Umarım dilediğiniz gibi olur. 🙏🏻