Mykm bende senin yaşadığın şeyleri yaşadım ömrü varsa yaşayacak kuzum yoksa bir şey sebep olacak o yüzden hamileliği kendine de ona da zehir etme kötü düşünme doktorum oraya yanlıs sinyaller gönderiyorsun dedi ömrü varsa yaşayacak elimizden geleni yapıyoruz dedi bende artık o kadar da düşünmemeye basladım neredeyse her kontrole ağlayarak gidiyodum duracak mı durdu mu bişey mi yaptım vs sonra vazgeçtim bundan bugün 21 haftalık olduk maşallah barekallah Rabbim onları büyütüp doğurmayı sağlıklı bir çocuk olarak büyütöeyi nasip etsin bol bol inşirah oku yüreğin ferahlar ❤️