Selcan3 canım eğer sen - eşin + ise 28. Haftada indirekt combs testi yapılıyor sonuç negatif çıkarsa iğne yapıyorlar pozitifse takibe alıyorlar. Ama eğer kan gruplarınız söylediklerimden farklıysa sıkıntı yok yani uyuşmazlık iğnesi falan yapılmıyor. Tekrar kan vermenize gerek yok. İlk gebelikte her şey muamma oluyor yaşadıkça öğreniyorsun🥰 bende 2 hafta önce yaptırdım iğnemi korkulacak hiçbir şey yok rahat olabilirsin 😊