Nazliicann3472 Kızlar doğum yapalı 51 gün oldu. 4 kez dikiş atılmasına rağmen hala dikişlerim kapanmadı. Belli kısımlar şuan açık. Ve benim tekrar dikilmeye cesaretimde gücümde kalmadı. Bu şekilde kalsa bir sorun olur mu? Başına gelen var mı?
Hazalaskin Nazliicann3472 aa ilk kez duyuyorum böyle neden dikiş tutmuyor acaba açık kalırsa bişey olmayacak olsa dikiş atilmas zaten diye düşünüyorum. Bence korkma git tekrar doktora geçmiş olsun
Kelebeekkkk Nazliicann3472 canım normal doğum olduğu iÇin biraz zor kapanır derler altta diye sürekli nemli ve ıslak olduğunda ben sürekli kuru tuttum orayı her tuvaletten sonra mutlaka fönle güzelce kuruttum sürekli tampon yaptım kırmızı su ile kaşıntımda oluyordu etler kaynaşıyor diye inşallah kapanır biran önce 🙏 dediğim gibi orayı sürekli kuru tutmaya çalış
Nazliicann3472 Hazalaskin dikseler tekrar tutmaz yaram iyileşti çünkü törpüleyip tekrar dikerlerse anca olur. Törpelemek dediğim yani kanatıp orayı tekrar kesiyorlar. Başa dönmüş gibi oluyorsun😔 hiç hiç gidesim yok böyle kalmaya razıyım o derece
Senafina Nazliicann3472 bende 15 gün önce normal dogum yaptım yan taraftaki dikişim 4. Gün attı sonra devamı geldi doktor dikemem dikilirse tekrar açılır dedi Her wcden sonra pansuman yapıyorum bşraz iyileşti gibi sizin neden 4 kere dikildi anlayamadım
Nazliicann3472 Senafina sağ taraftan makata doğru ama makat ile arasında 1 parmak var makata doğru olan kısım iyileşti vajina bölgesi olan taraf iyileşemedi bir türlü. Yara iyileşti ama kapanmayarak iyileşti açık şekilde yani.. Kapanması için kan yara olması lazım orada dokunun oluşması için. Birleşecek doku yok yani.. Sizinki nasıl iyileşti Acaba
Senafina Nazliicann3472 aynı yerde benimde makattakiler düştü sağ dudak altı kaldı şuan küçülüyor ilk güne kıyasla dra gittiğimizde bana sürekli oraya dogru agırlık vermemi yatmamı istedi yapışsın diye bende antibiyotikli krem madeccasol silverdin kremle pansıman yapıp orayı bildiğiniz bantla bantlıyorum ve üzerine yatıyorum