Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Bugün öğleden sonradan beri vajinama ara ara batar giriyor.ama saniyelik bir durum hemen geçiyor. Sizce neden olabilir? Bu durumu yaşayan var mı?
Eurydice Yenianneperci35 Haftada başladı bende Ara ara oluyorr dinlenince geçiyot Hani öyle bıçak saplanır gibi batma oluyor Bazen üst iç bacağıma da sancı vuruyor elektrik çarpmış gibi yürümekte zorlanıyorum Bende enfeksiyon yok bebiş aşağıya doğru yöneldiği ve rahim ağzı inceldiği için oluyor bence
Yenianneperci35 Minigiim-vebenn52 bugün sabah da idrar testi verdim sağlık ocağına daha çıkmadı. Oradan belli olur sanırım demi
Minigiim-vebenn52 Yenianneperci35 evet olur idrarında varsa ama bazen idrar temiz çıkıyo rahim ağzında enfeksiyon oluyor onuda vajinal kültür ile yapıyorlarmış
Yenianneperci35 Minigiim-vebenn52 ah teşekkür ederim🙏🏻 O da aklımda olsun eğer böyle durum devam ederse onu da yaptırırım ama umarım geçer
Minigiim-vebenn52 Yenianneperci35 inşallah bişey çıkmaz 🌸 bazen üşütünce de oluyor batma hissi Ama her ihtimale karşı test vermeniz iyi olmuş
Yenianneperci35 Minigiim-vebenn52 ayyy Aminn🌸🙏🏻 Evet ama bugün sağlık ocağına gittim geldim biraz evde işlendim biraz üşüdüm galiba onun da etkisi olabilir
Yenianneperci35 Eurydice evettt bazen bu dedikleriniz de oluyor. Doktorunuza sordunuz mu? Ya da gittiniz mi
Eurydice Yenianneperci35 söyledim bişi demedi youtube da kağan kocatepenin videosunu izledim vajinada batma bıçak saplanma hissi diye o da normal olduğunu söyledi çok da üzerine gitmedim yorulunca olduğunu fark ettim yalnız
Yenianneperci35 Eurydice evettt dün ben de hem yoruldum hem biraz üşüttüm galiba ondan sanırım. Bakalım bugün dinlenicem olacak mı. Çok teşekkür ederim🌸