dila_turkmenn Merhaba. 27.ci haftadayım ve akşamları karnım 3 kat daha şiş oluyor. Su içsem gaz yapıyor, ağrı yapıyor. Çok rahatsızım bu durumdan😮💨🥺Tek ben mi bu kadar şişiyorum siz ne yapıyorsunuz?
Hilaldabaan dila_turkmenn 17 haftalığım yemekten sonra inanılmaz gazım oluyor çok acı çekiyorum resmen ya çok müzdaribim bu durumdan kıvranıyorum resmen napcam bilmiyorum 🥹🤰🏼
busradmrtas dila_turkmenn yok canım yalnız değilsin 18+4 benimde sabah karnim düz aksam 7 aylık gibi suan yemek yedim mesela nefes alamiyorum😭
YesimT23 Ben de 36+1 im gündüz çok iyiyim ama akşamları sancım artıyor şişkinliğim çok oluyor su bile içemiyorm mide yanması yapıyor bir çare bulamadım ne yazık ki şişkinliğe