MorKelebek54 bunu bana değil Sakarya belediye başkanına iletmeniz gereken bir sorun. Kendiniz bu kadar çevreci bir bireyseniz o zaman kozmetik ürünü,bebek şampuanı vb. Ürünlerin de tüketimini yapmamalısınız çünkü hepsinin çevreye bir zararı var. Hatta ped bile kullanmayın onu da elinizde yıkayıp yeniden kullanın.