Merhaba dün 2. Kürtajımi oldum devlette oldum doktoru ilk muayene ederken gördüm birdaha görmedim ameliyatanede fln görmedim en son hatırladığım kolumdan iğne burnuma maske taktıkları en son gözümü yukarıda yatakta açtım taburcu okurkende yoktu hemşireler çıkıyorsun doktorla görüştük dedi reçete yazmış çıktık 10 gün sonra kontrole çağırmış acaba genetik tarama için gecmi kalınır 10 gün sonra dün soracaktım ama görmediğim için soramadım uzun oldu kusura bakmayın teşekkürler