ikiprensannesi53 Yeliz34 ben 2 kere doğum yaptım daha çocuk düşünmüyorum sezaryen olursam ben hayati risk yaşarım 3 kere karnımdan ameliyat geçirdim bide sezaryen olursam belki de evlatlarım annesiz kalır o yüzden bedduani geri çek
Yeliz34 ikiprensannesi53 ozman sende boş yorum yapma konuşmalarına dikkat et canım bu kadar insanı korkutmayı kes dilerim allahtan çocuklarınla mutlu huzurlu ömür geçirirsin bu kadar sezeryan düşmanıymış gibi konuşma
ikiprensannesi53 Yeliz34 ay laf etti hal kabağı yol al burası kadın yeri senin gibilerin işi yok burda
Zeynomsu Esracmmm sancı nasıl bir şey ya biraz tarif etsenize. Mesela nerenizde oluyo ağrı mı kasılma mı neye benziyo