Kızlar gerçek doğum sancısı nasıl oluyor? Yarım saattir yani yattığımdan beri bebişin hareketleri sıklaştı ve can yakmaya başladı ara ara sertleşti karnım, alt karnıma ağrı girip çıktı. Geçen hafta nstde sancı çıkmıştı ama açılmam yoktu. Yardımcı olur musunuz gerçek sancıyı nasıl ayırt edebilirim? 🙏🏻