Ilba_34 babyz son haftalar geçmiyor diyorlardı doğruymuş her gün başka yerin ağrıyor level atlıyoruz 😁 eğilip kalkmak işkence oldu herşeyi hazırladık bebişi bekliyoruz 🥹
babyz Ilba_34 gerçekten geçmek bilmiyor doğru başlar ne kadar çabuk geçmiş diyorum şimdi:) sağlıkla kucağımıza alalımda inşallah, beklemek bile güzel düşününce:)
alynozds Buton gelince bir garip hissetmiştim ben geçen hafta geldi insan duygulanıyor ve bebeğin gelmesine az kaldığının farkındalığına varıyorsun şok gibi birşey 😂😂😂😂
babyz alynozds evet bende bi şoka girdim kısa süreli :) insan duygu karmaşası yaşıyor hele ilk gebelikte 🥹 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
FatmaE babyz evet ya bi an önce doğsun istiyorum minik kollarını ayaklarını çok merak ediyorum sesini 🥺
Matmazell19 babyz benimde geldi uzunca bi süre bakakaldım ayy 🥰 daha dün 2 cm filan diyorduk şimdi doğsa yaşayabilecek insan var içimde 34+4 🥰🥰❤️❤️ hatta şuan dans ediyor 💃🏻
babyz Matmazell19 nasıl canlılarız bi mucize yaşıyoruz resmen 🫣 valla gelen her yorumu çok içten hissediyorum🙏🏻 sağlıkla gelsinler inşallah🥹
mavideniz6 babyz bu hafta geldi bana da çok heyecanlandım mutlu oldum rabbim isteyen herkese nasip etsin her türlü zorluğuna rağmen o kadar güzel ki..Yalancı sancılarla uğraşıyorum gece dönmeler zulüm..hastane çantam hazır değil…kafa karışık..öyle bi durum..🫠
babyz mavideniz6 aminn canım isteyen herkese nasip etsin Allah🙏🏻 valla benimde daha hastane cantam hazır değil, bebisin kıyafetleri bile yıkayamadım henüz🤷🏾♀️ kendimi ordan oraya atıp uyuma halindeyim hep🫣
babyz FatmaE bebişi merak ediyoruzz, neler hissediceğimizi merak ediyoruz, birlikte neler yaşıycaz diye merak içindeyiz🥹 az biraz bende korku, endişe vb duygularda mevcut ama tolere etmeye calısıyorum hep🫣