Kızlar doktorum prilam verdi ben yaklaşık 1 haftadır kullaniyorum ama bana mısın demiyor. Gun aşırı yediğimi cikartiyorum, her şeyden tiksiniyorum.
Buzdolabını acamiyorum. Gece pes pese 2 tane aliyorum doktor yetmezse öyle yap demisti ama yok yine olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Yani ilaca rağmen kusmalar gün boyu süren bulantilar normal mi ne yapmam lazim lütfen yardım edin. İçim dışıma çıktı artık. Bu arada 10 buçuk haftalık hamileyim