Jrhdheu Kızlar ben sezaryan olacam bi hafta sonra cumaya denk geliyor acaba cumartesi pazar taburcu işlemleri oluyor mu yoksa pazartesiye kadar hastanede mi kalırız bilgisi olan var mı hafta sonu taburcu olanlar var mı
Aaa122 Jrhdheu benim de 25 Aralık pazartesi sezaryen doktor 22 Aralık Cuma yapalım demişti kabul etmedim haftasonuna geliyor diye