Sahirenur Kızlar merhaba , geçen hafta pazartesi pik gördüm 3 gün devam etti sonra yumurtam çatladı , bugün ovülasyon testi yaptım adetime 4 gün var t çizgisi c kadar koyu ne anlama geliyor yaşayan var mı ?
MorKelebek54 Sevvalll42 gebelik varsa bile suan ogrenmesi cok cok erken oazartesi gunu yunurtlamasi olmus gebelik olustuysa daha yeni olusmaya baslamistir buyuk ihtimalle ikinci yunurtlama gunu oldu ama tabi test yapio bi bakmasi gerek
Sahirenur MorKelebek54 yumurtlamanın üstünden 9-10 gün geçti dediğin de olabilir nasıl ayırt edebilirim ki 🤦🏻♀️
Sevvalll42 MorKelebek54 anladım benimde ilişkiyi 9-10 gün geçti adetime 10 gün var kan verdim çıkmadı belki çıkar demiştim ama dün kasıklarım çok ağrıdı beyaz akıntı geldi bugün ilk defa araba tuttu midem bulandı başkada belirtim yok şuanlık inşallah hamileyimdir
MorKelebek54 Sahirenur oazartesi gunu yumurtlama oldu demissin hangi pazartesi acaba ayin 11 i mi yoksa ayin 4 u mu. Eger ayin 4 u ise gebelikden olabilir ama 11 inde yunurtlama gorduysen daha olusma asamasinda kuzum gebelik varsa eger. Yumurtlama girudgun net olarak tarihini dersen ona gore bisi diyebilirim
MorKelebek54 Sevvalll42 beyaz akinti gebelikde olabikiyo kuzum nende de oldu hatta doktoruma sordum cok normal dedi. Umarim varsir kuzum. Ve evet 9 10 gun varken belli olmaz daha erken olmus olur yumurtlamanin 17. Gununden sorma kan verip anca o zaman kesin sonuc alirsiniz
MorKelebek54 Sahirenur o zaman gebelik olanilir ama ikinci yunurtlama da olabikir kuzum yarin mutlaka test yap ya da soyle yap bak bugun iki cizgi de koyu cikti ya eger ki yumurtlama musa yarin pik olmasi gerek yarin tekrar ovulasyon testi yap bakalim pik mi olcak lik olirsa yunurtlama olur ama yine iki cizgide koyu olursa gebelikden olabilir
Gulhangundas MorKelebek54 bende de beyaz akıntı var bat 16 aralık ama gündüz erken gebelik test yaptım negatifti