Kızlar 37. Haftadayım ara sıra nstde sancı çıkıyor bazen çıkmıyor yalancı kasılmalar öyle çok ağrı yaptırdığı söylenmez ara sıra vajinamda batma bıçak saplanır gibi iç bacakta elektrik çarpar gibi ağrılarım oluyor da
Bu gerçek doğum sancıları nasıl oluyor ne hissettiriyor tarif eder misiniz??