Deneyimlerinizi paylaşmanızı rica edeceğim
Bir çok anne maalesefki düşük yapıyor bende olduğu gibi ve çok yetersiz bilgiler var bu konuyla ilgili
Kendiliğinden mi düştü kürtaj mı oldunuz ?
Ne kadar süre korundunuz ?
Ne zaman hamile kaldınız ve nasıl
(doğal yolla vb) ?
Bazıları hiç korunmamış bazıları ise 3 ay ve fazlası olanlarda var
Açıkçası çok acı bir olay ben zor atlattım pekte atlattım sayılmaz aslında ama düşünmeden de edemiyorum hani bunun acısını bende ancak 2. Bir gebelik azaltabilir unutturabilir
Yarın randevum var rahmin tamamen temizlenip temizlenmediğine bakacak ve kafamdaki soruları soracağım mutlaka burayada yazarım ztn