annesinincivcivi1 Kızlar özel takipliym ve doktorumun numarası var 33 haftalığım çok kötü karın ağrım var şikayetlerimi doktora 9 yazdım hala cevap vermedi ya napsam ? Hastaneye mi gitsem bu saatte gitsem gelir mi cevap da vermedi
Gubis7 annesinincivcivi1 arayabilirsiniz bence çünkü hastaneye gitseniz bile hastanedekiler zaten sizin doktorunuzu bilgilendirmek için arayacaklar. O yüzden hastaneye kadar yorulmadan önce siz arayın derim doktorunuz hastaneye git veya sabah polikliniğe gel der ona göre hareket edersiniz. Çok geçmiş olsun 🌼
duy-gu44 annesinincivcivi1 bende aynı durumdayım.33 haftadayım ara ara karın ağrısından duramıyorum doğum mu yapacağım diye korkuyorum.dinlenince yada evde yürüyorum birazcık da olsa hafifiliyor
Gubis7 annesinincivcivi1 benim 2. Ayimda yerleşme kanamam olmuştu gece fark ettim saat çok geçti zaten hastaneye yakın olduğumuz için biz direk uçtuk mesela hastaneye acil bana direk doktorunuzu aradınız mi doktorunuz da geliyor mu falan dediler bende ilk gebeliğim aranması gerektiğini bilmiyordum dedim hem ebe hem de acil nöbetçi doktoru ayrı ayrı arayıp haber verdiler o yüzden dedim hani siz de özel takipli olduğunuz için. İnşallah her şey yolundadır sabaha kadar geçer de içiniz rahat eder 🌼
annesinincivcivi1 Blackatlas iyiyim teşekkür ederim hayır gitmedim doktorum geri dönüş yaptı ara sıra oluyorsa dinlenmekle geçiyorsa sorun yok yazmış bende anlamadım