Kizlar merhaba, 1 ay kadar sag kasigim ve alt karnim agriyor gebelik diye dusundum ama 1 inde adet oldum gunumde gecikme vs olmadi. Sancilarim hala gecmedigi icin bugun doktora gittim. Bu arada gebelik olmadigi icin 2 yildir ugrasiyoruz ve bugun gittigimiz doktor üçüncü doktorumuz iki yilda. Doktorumuz Alttan muayene etti ultrasona baktiginda polikistik over olabilirsin dedi. Nasil yani daha once ki doktorlar bunu bana sylemedi oyle bise görmediler dedim ekrani gösterdi bak burda boncuk boncuk gorunuyor dedi baktim evet boncuk boncuk sirali dizilmis gibi gorunuyordu. Adetin 3. Gunu hormon testi istedi ona gore net bise soyleyecek. Ama Daha once byle bir tani koyulmadi adet gecikmem tüylenme yada polikistik overin diger hicbir belirtisi yok bnde nasil polikistik olabilirim ki. Hicbir belirti olmadan polikistik olunabiliyor mu ? Polikistik degilse bile o ekranda gorunen boncuk boncuk olanlar neydi ? Sastim kaldim ya gun gectikte zorlasiyor gebe kalmam 😒