Bu dediğiniz sanırım dün gece bende de oldu. 21 haftaligiz. Sol tarafıma yattım uyumak için, oksarken fark ettim sag kisim ilk defa böyle semsert oldu korktum oturdum orayı oksadim Bi 20 sn sonra falan geçti. Ben belki bebegin kafasidir veya sert bir kısmını oraya dayamistir diye düşündüm ama şu an okuyunca acaba benim başıma gelen de sizlerinji gibi mi düşünmeye başladım:(