Merhabalar arkadaşlar aslinda sorumun cevabını maalesef tahmin edebiliyorum ama yinede sormak istiyorum. Eşimle problemlerim dolayısıyla evi terk ettim 3 aydır baba evimdeyim. Bekliyorum akillansin diye ama yok artık ümidi kestim. Çalışmıyorum maalesef atanamadim. 28 haftalık olduk. En azından bebegimin bazi ihtiyaclarini karsilamak hazirlik yapmak icin az da olsa evden biseyler yapmak istiyorum ama aklimada bişey gelmiyor var mi bilmiyorum da. Network işlerini becerimiyorum asla cok denedim hala da denemekteyim ama yapamıyorum maalesef. Farkli bir önerisi olan var mı geliri çok olmasına gerek yok.