hyena Umutluol benm adete 10 gün kala filan olmuştu pembe leke şeklindeydi sadece peçeteye gelicek kadar
sedanur4004 Umutluol ilk hamileliği m’de hiç lekelenme yaşamadım oğlum şuan 2.5 yasında şimdi kızıma hamileyim bunda da olmadı 15 haftalık
Duygu-92 Benimde adetime 4-5 gün varken lekelenme gelmişti ve aşırı alt karın bölgem ağrımıştı bende de az sulu şekilde kahverengi akıntı gelmişti adete 2 gün varken test yaptım pozitif gördüm
elifilhan_kara adetime 2 gün varken geldi bildiğin adet oldum sanmıştım. sonra kesildi tam adet günümde yaptım test pozitif çıktı
Umutluol sedanur4004 herkeste olmuyor anladığım kadarıyla bakalım bu ay nasıl olacak adetine 5 gün var