Başlar da kasık ağrısı olur bende de oluyordu korkulacak bir durum değil.. ama henüz yolun çok başındasınız kendinizi çok yormayın ve mümkün olduğunca yatıp dinlenmeye çalışın ben neredeyse 15.haftama kadar ağır iş yapmamaya ağır kaldırmamaya yukarıya uzatmamaya fazla ayakta kalmamaya çalıştım günün büyük bir kısmını hep yatarak geçiriyordum..