Tufu ablam 4. Yılında tedavilerle normal yolla gebe kaldı bebek tüpte takılı kalmış tüp patladı şehir merkezinde değildi anlamadılar…. İç kanama kaybediyorduk ablamı . 3. Ay yeğenim geldi ama sevinemiyiriz Allahım birşey olacakmi noldu cerrahi olduğu için hep sancısı var ablamın dusecekmi korkuları oldu 5. Yıllarında kucaklarına aldılar tombik oğlanı hiç sorun olmadı geldi . Ama benn stresten hem gebe kalamayan birisi olarak hemde stresle yumurta sayısı hızla düşen birisi olarak , ben başaramadım bari siz stres yapmayın , çok zor biliyorim ağlamaktan bi hal oluyordum iş yerinde evde , Allah’a sığınmak gerek elinizden geleni yapıp