Aysenurs Hiç böyle şeyler yapmak adetim değildir aslında ama üzülerek yazmak istiyorum.. esimin annesi mayis ayında vefat etti. Bebegimizin adini onu koymak istiyor. Hatta istemekle kalmiyor onu koyucaz diyor. Bende hayir koyamazsin gibi bir tepki vermedim ama ikinci bi isim koyalim bari dedim. Ilk bebegimiz sonucta. Ama kabul etmiyor kabul etmemekle birlikde birde üstüne surat asiyor. Neden boyle bu erkekler 🙄
zeyzey00 Aysenurs canım kayınvalidenin ismi neydi 2 isim koy diğerini söylemezsiniz zaten gönül kırgınlığı olmasın anne sonuçta 😔 annesinin adını yaşamasını istiyor olabilir
Buseamaikizlerburcu Aysenurs bn karsiym valla boyle isim koyma diretme konusunda bence karismasin ikinci isme annesinin adi ne bu arada
NurDemir Erkekler nedense isim koymayı gurur meselesi haline getiriyorlar.bizim de erkek olsaydı kayınpederimin ismi olacaktı ki eşim normalde çok uyumlu birisi olmasına rağmen o konuda aşırı sinir etmişti.kız olduğunu öğrendik de rahatladım resmen.maalesef bizim toplumda böyle yani saçma ama.ismi ne peki annesinin ?
Aysenurs NurDemir esimle her zaman sorunlarimizi konusarak anlaşırız bi sonuca varacaksak beraber variriz ama bu konuda cok inatçı. Kiz olmasaydi da erkek olsaydi o zamanda amcasinin ismini vermeyi düşünüyordu. Yani bana hic fikrimi sormuyor hic boyle yapmazdi o kadar surat yaptim kac gun konuşmadım bana misin demiyor. Galiba biraz da ailesinin etkisi altinda. Soylediginiz gibi fazla gurur meselesi haline getiriyolar. Gülaydın🙄
NurDemir @Aysenurs yok canım seni çok iyi anlıyorum ben cinsiyeti öğrenene kadar kavga ettim olmadı,güzellikle konuştum olmadı.o sözümü dinleyen adam gitti inatçı tanımadığım biri geldi resmen.çok kötü değil isim,kendini alıştırmaya çalış bari el mahkum
Aysenurs zeyzey00 kirilmasin üzülmesin diye ben hic koymayalım ismini drmedim ki ama ikinci isme de hic yanasmiyor ben onu bu kadar düşünürken onun bu dusuncesizligine üzülüyorum ilk bebeğimiz ve ismine bile karar veremiyorum😢 gülaydın ismi
Aysenurs zeyzey00 malesef ikna olmuyor konusu gecince yuzu asılıyo konuyu degistiriyo kavga etmek istemedigini söylüyo 🙄
Zeyna0607 Ama iyide o ismi ömrü boyunca taşıyacak bu çocuk gülaydın ne ya evlat onun evladı anasının adı olmayınca sanki evladımı olmayacak adını yaşatacak aklınca ama isim yani ömürlük kuşak çağ değişti bınun üniversitesi var yıllar sonra size diyecek başka isim bulamadınız mı diye bide uzun yanına başka isimde gitmez ne yap et koydurma
Buseamaikizlerburcu Gunaydin dicem olmucak ölmus kadinin ismi dalga gecmiym gece ruyama muyama girer aman yanina bir isim koy bari valla dalga gecerler ilerde