Hanımlar merhaba. Tüp bebek tedavisiyle şu anda 6 haftalık hamileyim. Yalnız duyduğuma göre iki embriyodan tutunamayan bir tanesi adet kanamasıyla atılıyormuş. Benim merak ettiğim, böyle bir durum yaşayan var mı? Bir sıkıntı oldu mu? Ya da hiç böyle kanama yaşamadan hamileliği devam eden oldu mu?