Pembesarelle2 Merhabalar annem 15 gün önce miyom ve rahmini aldırdı çok fazla kanama şikayeti vardı miyomları fazlaydı patolojiye gitti sonuç çıktı fakat doktor randevusu ay sonunda internet kafamı karıştır biligisi olan bakabilir mi