On-Fr-Tu qmerve- ben de var ama ben isteğe bağlı sezaryen yaptım 4 yıl önce. Zaten doktorum da baştan aşağı kesilirsin normal yapamazsın demişti.şimdi 25 haftayım sezaryen bekliyorum 10 ya da 12 mart gibi dedi inşallah hayırlısı ile.
On-Fr-Tu qmerve- bu arada ilaç da kullandım bu yüzden belli zamanlarda . Ama hamile iken kendimi takıp hasta etmemek için akşamdan yemeği yapıp balkona atıp öğleden sonraları yürüyüş yapıyorum o iyi geliyor
qmerve- İlaç kullanıyordum hamile kalınca mecbur bıraktım şuan tekrar tetikliyor doktora söylemem gerekiyor mu normal doğum yapacağımı sanmıyorum
qmerve- Anneadayiii__ bende söylemedim yarın kontrolüm var söylemeyi düşünüyorum çünkü şimdiden başladı beni rahatsız etmeye