ey_ber gecikmeden yaptım ben hep geçmeden öğrendim ilk oğlumu 3 haftalıkken öğrendim diğer bı gebelik de yine günüm gecmeden yaptım pozitif di bı tane kimyasal geçirdim dediğim gibi simdikini 5 haftalık öğrendim adet günümde test yaptım çok belirgin çıktı sanırım ben kendimi biliyorum o yüzden hissediyorum 🤭