Tabiki dikkat edilmeli ama bu kadar biraz abartı bence bu benim düşüncem yanlış anlamayın ama ne kadar sakınırsanız o kadar başınıza gelir masa ittirip silip süpürüyorum camda siliyorum bebeğim var kucağımda taşımıyorum da ben gebelikte psikolojik olarak zarar görüldüğüne daha çok inanıyorum