Kızlar merhaba ara ara sağ sırtıma bıçak saplanır gibi oluyordu doktor bebeğin baskı yaptığını ve böbrek genişlemesi olduğunu söyledi ama ürolojiye göndermedi bu şekilde çekeceksin dedi ama bilmiyorum nasıl olacak arada çok ağrım oluyor , böyle olan oldu mu aranızda neler yaptınız acaba siz ?