Selam kızlar bugün adetimin gecikmesinin tam 14 günü idrar testlerim hala negativ 3 gün önce doktora gittim karından bakılan ultrasonda doktor kesinin daha yeni oluşmaya başladığını 6 gün sonra tekrar gelmemi söyledi ama biz sabırsazlanıyoruz yarın yine gideceğiz bu sefer net görürmüyüz acaba