Tunzaliee 6cı haftadayım normalda az iştahlı biriyim ama herşeyi yiyesim var şimdi. Yiyib yiyib acıkıyorum bulantılarım da yok hiçbişeyden tiksinme de yok ama çok yemek yiyorum ilk haftalarda böyle mi oluyo normalde?
Elifinannesi5454 Tunzaliee 11+4 teym yesem bıle yarm saat snra yıne ıstyrm yıyrm ama hc kıloda almadm
ASE6154 Tunzaliee şuan kendime bol malzemeli bir salata yaptım onu yiyorum mide bulantısıyla dolu 14. Haftadan selamlar 😄
birmucize1 Tunzaliee 9+4 um bende 5. Haftadan belli bende boyleyim tek olmadigima sevindim surkli yiyesim geliyor surekli biseyler agzima atasim geliyor istahim cok acildi ve simdiden 5 kilo aldim mutsuzum ama bir yNdanda cok acikiyorum
Elifinannesi5454 Tunzaliee bnde yememe ragmn almama uyuz oluyrm cnku cok kılolu brı deglm ve az kılo almk ıstyrm bklm ınsallh bundn snra alırm
Emel14- İlk haftalar bulantım olmuştu. Doktorum 4. Aydan sonra iştahın açılacak demişti gerçekten de öyle oldu son zamanlarda çok farkediyor birden geliyor kilolar