Nazlikaya19 canm benim ya ne şanslısın , mide bulantısı dan serumlar yiyerek iki hafta geçirdim 6 da tatlı tatlı başladı 7 de pik yaptı 8 de yerlerde surunuyordum abartmiyorum okadar kötü geçti 9-10 ilaçlarla serumlarla , 11 i dün bitirdik bulantı bir nebze azaldı akşam eksimeler başladı bu seferde , goguzler iki beden büyüdü akıntı fazla gece idrara çıkma fazla valla diyorum ana olmak çok zormuş