busra_gk19 3lü tarama biraz Benimki yüksek çıktı sizinkiler nasıl kesinlik varmıdır yardım edermisiniz lütfen🥺
tgbmerve busra_gk19 10 yıl önce ablamın yüksekti hatırlamıyorum değeri, ağla ağla öldü mahvettiler bizi, perinatologa gittik yüzde 90 sağlam dedi. Ama şimdilerde fetal DNA testi var o net sonucmus . Çok şükür yeğenim sağlıklı doğdu dua edin bol bol
Guzelanne00 busra_gk19 ben sizden beterdim ikilim yüksek risk çıktı özel perinatolojıye gıttım temiz çıktı ama tabıkıde ultrasona guvenemedim fetal dna yaptırdım sonuç şükür temiz artık bidaha asla ikili üçlü tobe
busra_gk19 Guzelanne00 İlk hamileliğim o yüzden çok kötü oldum bidaha hamile olsam bende yaptırmam asla
Esragok-k1 busra_gk19 kuzu benim 2 li de Biyokimyasal Trisomy 21 (kandaki) 1:337 çıktı orta riskli dedi ense vs normal fetal dna yaptırdık 10 güne çıkcak gözün aysın canım 🥰
071018 busra_gk19 benimde 20 hafta da 2,88 mm yazıyor dotkor birsey demedi ama küçük gibi boyutu nette öyle yaziyor
071018 busra_gk19 ever hafta içi kontrol var sorucam jnsallah Allahm hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏