Benimde oğlum olacak. 18de çok hafif hissettim. 21.haftada Hareketlerini net hissettim ama göbekten belli olmasina daha var diyordum ki Bugün tam hareketi belli oldu 22+4deyiz. Sizinde hissetmenize az kalmıştır sanırım. Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kolaylıkla kucağımıza almamızı nasip etsin.