Duru24 Kızlar ben analık raporuna ayrıldım 32.haftada şu an 36 haftalığım maaşım yatar mı sizce özel sektörde çalışıyorum. Daha önce rapor aldım maaşım eksik yattı ve bir de e devlette rapor parası aldım. Geçen ay çalışmadım ondan alır mıyım maaş
tgbmerve Duru24 arkadaş ayrıldı bende ona sormuştum süreci 37 de devlet bir yatiriyormus sonra çalıştığın kurumun raporu girmesine bağlı yatiyormus rapor parası. Arkadaş bana bir 25 günlük aldım birinde 45 güne uzadı muhasebeyi sürekli ara dedi
Lacivert Duru24 bence telefonla 170 i arayın raporunuzu kontrol ettirin.işyeriniz raporu onaylarsa Sgk 2-3 gün içinde işlem yapıyor(yoğunluğa bağlı olarak).rapor ücretleriniz normal maaşınız kadar olmaz eğer primleriniz fazla yatmıyorsa.normal ücretin ⅓ ü düşer.
Duru24 tgbmerve anladımm bu rapor için 170 diye bir numara varmış orayı arayacağım artık yarın öğrenmek için. Bazen muhasebe çok geç raporu işliyor 2 defa başıma geldi
Zeyneb_mihrap76 tgbmerve mesela benim başından beri 30 gün yatmadı 28-16-12 muasebedekilerin raporu gün gün onaylamadı gerekiyor Buda işlerine gelmiyor tek seferde yapmak b Bugün bana 5067 tl yatmış 12 günlük şaka gibi
Duru24 Lacivert evet daha önce düşük aldım ama onlar hastalık raporuydu bu analık raporu merak ettim yine de yatacak mı diye