Aysimamom37 Zhrarhn Hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün 🙏🏻 normal dogummu acaba nasıl oldu süreç
Hshfhfnn Zhrarhn Allah analı babalı büyütsün insalah gözünüz aydın şimdi bı rahatlama gelmiştir size normal mi sezeryan mı doğum yaptıniz
Eflinniklwkdmffj Zhrarhn gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin lnsallah onerleriniz varmı bizlere 🌸
dolunay__ Zhrarhn bebek çıkınca içinden sanki bir yük çıkmış öyle hafiflme geliyor ve ben cok acıkırdım susardım 😂😂
Karanfill Zhrarhn hayırlı olsun kaç kilo doğdu bebisiniz? Bizde de 1 ay gelişim geriliği var 37 de dogurtmayi düşünüyorlae söylesem beni de38 de dogurturlar mi acaba 😁