busraozkan33 27 haftalık hamileyim birden belime çok ağrı girdi ve rahimde kasılmalarım çok fazla oldu neyden kaynaklı acaba stres yaptım ondan olabilir mi
ruveyda123 busraozkan33 rahimde kasılmalar çok fazla oluyosa eğer 10u geçiyosa doktorunuza görünün mutlaka
Aysnk busraozkan33 devam ederse rahim kasılmış olabilir stresten doktorunuzla görüşebilirsiniz böyle bı dönemden geçmiştim ve doktor uzun süre devam ederse gel nst bakalım demişti
gncglozclk busraozkan33 29 da rahim değide bel ağrısı yasadım yuruyemedım ayy gittim nts cekıldi idrar alındı bisey cıkmadı kuzum 3 gun surdu sen de git baksınlar bı her ihtimale karşı
busraozkan33 ruveyda123 vallahi 10 da 20 de oldu yaklaşık bı saat kadar sürdü bel ağrısından rahim kasılmasından adım dahi atamadim
busraozkan33 Aysnk doktorum erken doğum riski yok demişti inşallah sonradan böyle bir risk oluşmamıştır çok çok erken 🥺