Gkhnm97
Selamlar :) yeni üye oldum artık okuyup okuyup dayanamayıp :) Bebek denemesinde 3.ayımdayım. Gecen ay doktora gittik eşimde bende hiçbir problem yok ovulasyon testi kullan demıstı bu ay için.
Bu ay ılk kez ovülasyon kitlerinden kullandım. Adetimin ilk gününü 1. gün sayarak 10.gün kullanmaya başladım ve 13-14.gün iki gün pozitifi yakaladım. O günler ve sonrasında 3gün üstüste birlikte olduk eşimle. Miratech aldım eczaneden içinden 5 adet çıkıyor. Toplamda 7 adet kullandım. Hayırlısıyla bugün yumurtlamam üzerinden gecen 15.günüm adetime 3 gün var. Belirtim vs. olmadı adet olacaksam eğer son gün kasık ağrım olur beklemedeyim Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah umarım yardımcı olmuşumdur.