ftmm38 tup bebekle cift yumurta ikizlerine hamileyim bende biri kız biri erkek. Başlarda Erkek hep önden gitti 1 hafta kız daha minyon dediler. Hiç kafama takmadım bide gebelik şekeri çıktı çok dikkat ettim diyetime. Şuan 34 hafta şuan kız 2200 oğlan 2000 olmuş çok şaşırdım. Doktor ben 36yi 37yi görmek bekliyroum dedi orası sezeryan inşallah Rabbim saglikl kucağımıza almayı nasip etsin. Kafanıza takmayın fazla ve dengeli beslenin sut,yumurta,ceviz,yogurt mutlaka yeyin şekerden olabildiğince uzak durun.