1palyaco Sariilayda16 benimde kız gösteriyor Çin’e göre ve Tazelenen Kana göre bile kız diyor . Şuan 10haftalığız bakalım ne çıkacak 😁 inanmıyorum açıkçası ama insan merak edip araştırıyor teorileri .
Badeveannesi Sariilayda16 benim ilk hamileliğimde erkek dedi oğlum oldu bundada inanmak istiyorum kız diyor inşallah yaa🤲
Sariilayda16 tatlibebegim_ kız gösteriyor benimde kızım olsun istiyorum 😂😂 kendimi kandırmak istiyorum
Ozr42 Bende erkek dedi oğlum olacak . Pek inanmıyorum böyle şeylere 😅 meraktan bakmıştım. Zaten 2 ihtimal olduğu için ya erkek olacak ya kız 😃 arkadaşımda yaptı erkek dedi onada kızı olacak
Ceviz6550 Sariilayda16 3. Hamileliğim erkek erkek kız çıkmıştı 2 erkek doğru cikti dokorumda şimdi ki bebeğime kız dedi bakalım artık 😄
_btl5860 Sariilayda16 benim kizimda dogru cikti simdi 15 haftalik hamileyim erkek gösteriyor asiri merak ediyorum
Btlgndz Sariilayda16 benim kızımda doğru çıktı etrafımdaki çoğu insanda da doğru çıktı ama kan yenilemeye göre daha çok doğru çıkıyor sanki inş doğrudur
asell13 Sariilayda16 4 çocuğumda uydu şans muhtemelen bu bebeğide kız bekliyordum gebe kalmak istediğim ay bi tık gayret göstermedim desem yalan olur 😂😂