Paronayanne Kızlar doktorlar benim hiç kan değerime bakmadı . Folik asitten başka bir şey vermediler. Anormal değil mi bu durum ? 12.haftadayız.
tgbmerve Paronayanne sağlık ocağı gebelik öncesinde bakmıştı ben tedavi görüyordum biliyorlardı, gebeligimdede 8. Haftada da hemşire aradi , ful kan istendi d vit calsiyum neler bakılmadi ki idrar dahi istediler enfeskiyon olmasın bakalım diye🤷
Nisadogruy Hamile olduğunuzu öğrendiğinizde bakılmadi mi? Benim ilk o zaman bide 16.haftada bakıldı sağlık ocağında
Paronayanne tgbmerve 22.hafta da gel dedi. Daha yeni öğrendiğim zaman kaydımı aldı böyle dedi. Bana hiçbir faydası yok yani
tgbmerve Paronayanne enteresanlar ama ilk başta rutin kan bakilmak zorunda siz randevu alıp gidin beklemeyin 22 yi