Kızlar kafam çok karıştı 9 haftalık hamileyim yıllardır saçlarımı açıcı kullanmadan dipten boyuyorum şimdi ise dibim geldi çok çirkin bi görüntü oldu bazıları hamileyken saç boyanmaz/kesilmez diyor ama böyle kalırsa bakımsızlıktan ölecek diye korkuyorum sizce saç boyamanın/kesmenin bebeğe bi zararı olur mu