a_yse12 Kızlar çok şükür gelmez dediğim o gün geldi çattı 8 yıldır beklediğim özlem hasret ins yarın son bulck sadece içimde tuaf bı korku var anlam veremiyorum ismim Ayşe ne olur dua edin sağlık la kucağıma alayım rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın
Aysimamom37 a_yse12 Korkmayın rabbim kavuştursun sizi sağ salim yavrunuzla evinize dönersiniz inşallah🙏🏻🌹
yarencaliskan a_yse12 Allahım sağlıkla sıhhatle evladınıza kavuşmayı nasip etsin tüm doğum yapacaklara Allahım yardım etsin benimde son 1 ay inşallah sağlıkla kavuşuruz 2. sezeryanım olucak
hulya2110 Yarın benim de doğumum var nasipse ama başladı mide bulantım stresten yarın nasıl yapıcam bilmiyorum Rabbim sabır versin tüm doğuma girenlere güçlük versin inşaallah
Blackkcat a_yse12 amin canım,Ayşe kızımın ismi memnun oldum,dualarımdasın,Rabbim kolaylık versin sağlıkla kavuş inşallh🤲🏻🤲🏻